لوگو میلگرد امیرکبیر

قیمت میلگرد امیرکبیر

کارخانه فولاد امیرکبیر خزر، در بخش خصوصی و در سال ۱۳۸۳ در زمینی به متراژ حدودی ۱۵ هکتار تاسیس شد. عملیات تجهیز کارخانه و نصب و راه‌اندازی ماشین آلات با ظرفیت سالانه ۵۰۰ هزار تن حدود دو سال به طول انجامید و در سال ۱۳۸۵ با راه‌اندازی دو خط تولید میلگرد آجدار، این شرکت فعالیت خود را آغاز کرد. هدف از تاسیس شرکت فولاد امیرکبیر خزر در آغاز فعالیت، رفع نیاز‌های فولادی بازار داخلی بود که با توجه به این هدف و افزایش سهم خود در توسعه صنعت فولاد، خط تولید میلگرد آجدار جدید را با ظرفیت تولید سالانه ۲۵۰ هزار تن راه‌اندازی کرد. یکی دیگر از اهداف مهم شرکت فولاد امیرکبیر خزر، اشتغال‌زایی مناسب در کشور بوده‌ است که با فعالیت ۶۰۰ نفر نیروی انسانی به صورت مستقیم و ۳۰۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم، توانسته است به خوبی نقش خود را در این زمینه ایفا کند. حضور و فعالیت در بازار‌های جهانی نیز از چشم‌انداز‌های مهم کارخانه میلگرد امیرکبیر خزر می باشد که اولین فعالیت خود را در این زمینه، در سال ۹۱ و با صادر کردن محصولات خود به کشور افغانستان آغاز کرد و در سال‌های گذشته به پیشرفت قابل توجهی دست یافته است. 

قیمت میلگرد امیرکبیر

میلگرد امیرکبیر خزر

محصول اصلی شرکت فولاد امیرکبیر خزر، میلگرد آجدار می‌باشد که در انواع گرید‌های A2، A3، A4 و در سایز‌های ۸ تا ۳۲ میلی‌متر تولید‌ می‌شوند. استاندارد‌های استفاده شده در این کارخانه، استاندارد ملی ۳۱۳۲ و استاندارد روسی می‌باشد. علامت اختصاری میلگرد امیرکبیر خزر، AKS-CT میباشد که این محصول را از سایر‌ محصولات موجود در بازار متمایز می‌کند.

قیمت میلگرد امیرکبیر خزر

با توجه به محبوبیت میلگرد‌ شرکت امیرکبیر خزر در بازار و همچنین تغییرات پی‌در‌پی قیمت آن با توجه به موارد مختلف ، داشتن منبعی معتبر برای اطلاع یافتن از آخرین قیمت موجود در بازار بسیار ضروری می‌باشد. شما می‌توانید با استفاده از جدول قیمت میلگرد که توسط تیم فولادسازان راه ابریشم تهیه شده است و به صورت روزانه به روز می‌شود از قیمت میلگرد‌های این شرکت با توجه به سایز و گرید‌های مختلف آگاه شوید و از آن استفاده کنید.

 میلگرد‌های خود را باقیمت بسیار مناسبی در بازار ارائه دهد و رقابت مناسبی را با سایر کارخانه‌ها ایجاد کند. شما می‌توانید با استفاده از جدول زیر که هر روزه توسط تیم فولادینو به‌روز‌رسانی می‌شود از قیمت میلگرد‌ ابرکوه در سایز‌های مختلف آگاه شوید.