لوگو میلگرد ابرکوه

قیمت میلگرد ابرکوه

کارخانه فولاد سرمد ابرکوه، با همکاری دو شرکت بزرگ صنعتی و معدنی چادرملو و سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، در سال ۱۳۹۱ و در زمینی به مساحت ۱۵۰ هکتار،‌ در ۱۵ کیلومتری جاده ابرکوه استان یزد احداث گردید. ظرفیت تولید سالانه این شرکت حدود ۱۲۰۰ تن در سال می‌باشد که به تولید شمش و میلگرد اختصاص یافته‌است. یکی از اهداف مهم مجتمع فولاد ابرکوه یزد،‌ اشتغال‌زایی برای نیروهای یومی بوده که به واسطه گسترش روابط خود با واحد ارتباط صنعت و همکاری با دانشگاه،‌ توانسته است به این مهم دست یابد و نزدیک ۴۰۰ فرصت شغلی برای نیروهای بومی ایجاد کند.

قیمت میلگرد ابرکوه

میلگرد ابرکوه

عمده‌ترین محصول تولید کارخانه فولاد ابرکوه، میلگرد می‌باشد که در گرید A3 و در سایز‌های ۸ الی ۳۲، براساس استاندارد ملی ۳۱۳۲ تولید‌ می‌شوند. علامت اختصاری این شرکت SAIS میباشد که بر روی محصولات این شرکت حک شده است. از جمله دلایل محبوبیت میلگرد کارخانه فولاد ابرکوه یزد میتوان به موقعیت جغرافیایی و قرارگیری در مرکز ایران اشاره کرد، همچنین نزدیک بودن به حمل و نقل ریلی و همچنین عدم وجود کارخانه‌های مشابه در نزدیکی کارخانه فولاد ابرکوه، میلگرد ابرکوه را به محصولی پرطرفدار در بازار ایران تبدیل کرده است.

قیمت میلگرد ابرکوه

قیمت میلگرد ابرکوه هر روزه دچار تغییر می‌شود و به موارد مختلفی بستگی دارد. از جمله این موارد می‌توان به قیمت مواد اولیه، حمل و نقل، نوسانات ارزی کشور و موارد دیگر اشاره کرد. با توجه به احداث یک واحد جدا فولاد سازی در مجتمع فولاد ابرکوه برای تولید مواد اولیه و حذف هزینه حمل و نقل، این مجموعه توانسته است.

 میلگرد‌های خود را باقیمت بسیار مناسبی در بازار ارائه دهد و رقابت مناسبی را با سایر کارخانه‌ها ایجاد کند. شما می‌توانید با استفاده از جدول زیر که هر روزه توسط تیم فولادینو به‌روز‌رسانی می‌شود از قیمت میلگرد‌ ابرکوه در سایز‌های مختلف آگاه شوید.