لوگو کارخانه پروفیل تهران شرق

کارخانه پروفیل تهران شرق

آشنایی با کارخانه پروفیل تهران شرق

کارخانه نورد لوله و پروفیل تهران شرق، در سال ۱۳۸۰ و با هدف تولید انواع لوله، پروفیل‌های صنعتی و ساختمانی و اسکلت‌های سنگین فلزی پیش‌ساخته ثبت گردید. این کارخانه در ادامه مسیر فعالیت خود، با تغییراتی که در سهام‌داران و مدیریت شرکت ایجاد گردید در زمینی به متراژ ۱۶ هزار و ۵۰۰ متر‌مربع تاسیس شد و با ظرفیت تولید سالانه ۳۰ هزار تن شروع به تولید محصولات فولادی نمود. شرکت پروفیل تهران شرق پس از صرف مدت زمان کوتاهی و با اضافه کردن خطوط تولیدی جدید، ظرفیت تولید کارخانه را به عدد ۲۲۰ هزار تن انواع لوله با قطر و ضخامت‌های مختلف در سال رساند. در ادامه با توجه به استقبال و رضایت مشتریان و صنایع داخلی از تولیدات این شرکت و چشم‌انداز دسترسی به بازارهای صادراتی، طرح گسترش و توسعه کارخانه آغاز شد. در این طرح با آماده‌سازی و اضافه کردن انبار‌های نگهداری، سالن‌های تولید و همچنین خرید و نصب خطوط تولیدی پیشرفت در شهرک صنعتی عباس‌آباد، ظرفیت تولید به عدد ۷۰۰ هزار تن در سال ارتقا یافت. فاز اول این طرح در بهمن ۱۳۹۳ و فاز بعدی آن در سال ۱۳۹۴ به بهره‌برداری رسید و منجر به تولید محصولات متنوعی مانند انواع لوله‌های صنعتی، ساختمانی، آب و  گاز شهری، قوطی‌های صنعتی و ساختمانی در اندازه و ابعاد مختلف شد.
شرکت نورد لوله و پروفیل میامی فولاد شرق که از زیرمجموعه‌های کارخانه نورد و پروفیل تهران شرق به حساب می‌آید نیز در سال ۱۳۹۳ و به منظور حفظ کردن ظرفیت مجموعه قبل از شروع طرح توسعه، در مکان قدیمی کارخانه اصلی تاسیس شد و با اخذ مجوزهای لازم، هم‌اکنون در حال تولید محصولات فولادی می‌باشد.

کارخانه پروفیل تهران شرق

محصولات کارخانه پروفیل تهران شرق

محصولات شرکت نورد لوله و پروفیل تهران شرق داری تنوع مناسب و کیفیت بسیار بالایی می‌باشند و جزو کارخانه‌های شناخته‌شده و پرطرفدار در بازار آهن‌آلات به حساب می‌آیند. در قسمت زیر به محصولات این شرکت اشاره خواهیم کرد.

  • پروفیل‌های مخصوص درب و پنجره به نام‌های ۵۰۷، ۵۰۸ و ۵۰۹
  • پروفیل‌های مربع و مستطیل در ضخامت‌های ۵ تا ۱۰ میلی‌متر
  • انواع  لوله‌های صنعتی و ساختمانی در ضخامت‌های ۱ تا ۱۰ میلی‌متر
  • مقاطع باز
  • سایر محصولات

ویژگی‌های کارخانه پروفیل تهران شرق

کارخانه پروفیل تهران شرق علاوه بر تولید پروفیل با داشتن طیف گسترده‌ای از سایر محصولات ، ضخامت‌های متنوع از ۰٫۵ تا ۱۰ میلی‌متر، برش با توجه به نیاز خریدار، سایز‌بندی متنوع، استفاده از تجهیزات و ماشین‌آلات به‌روز و پیشرفته، قسمت ارزیابی کیفیت محصولات و داشتن انبار‌های مناسب و بزرگ جهت رفع نیاز‌های خریدار و بازار، از کارخانه‌های مهم فعال در ایران به شمار می‌آید و به واسطه این ویژگی‌ها، توان رقابت با دیگر کارخانجات را دارا می‌باشد.

اهداف و چشم‌انداز‌های کارخانه پروفیل تهران شرق

تلاش در راستای افزایش کیفیت محصولات تولیدی، نزدیک‌تر شدن به استاندارد‌های بین‌المللی، افزایش رضایت مشتریان و حضور و فعالیت گسترده در بازار‌های صادراتی از جمله اهداف و چشم‌انداز‌های کارخانه نورد لوله و پروفیل تهران شرق بوده که در راستای تحقق این اهداف قدم بر می‌دارد. در حال حاضر این کارخانه توانسته است در کشور‌های مختلفی مانند عمان، قطار، کویت، آذربایجان، گرجستان، عراق، افغانستان، ترکمنستان، لبنان، لهستان، ارمنستان فعالیت کند و بازار‌های خارجی شمال آفریقا، جنوب آسیا و جنوبِ شرق آسیا را نیز به عنوان هدف‌های آینده خود قرار داده است.