لوگو کارخانه فولاد مهر سهند

کارخانه فولاد مهر سهند

آشنایی با کارخانه فولاد مهر سهند

یکی از بزرگترین کارخانه‌های تولید کننده لوله و پروفیل فولادی کشور، کارخانه فولاد مهر سهند می‌باشد که در ۳۰ کیلومتری شمال غرب تبریز واقع شده است. در سال ۱۳۸۷ و در زمینی به متراژ حدودی ۳٫۵ هکتار، عملیات احداث این کارخانه آغاز شد و پس از گذشت یکسال و در اردیبهشت ۱۳۸۸، مورد بهره‌ برداری قرار گرفت. ظرفیت تولید کارخانه فولاد مهر سهند در سال ۳۲۰ هزار تن می‌باشد. این شرکت در زمینه اشتغال‌زایی نیز توانسته است فعالیت‌های خوبی داشته باشد و حدود ۲۰۰ شغل به صورت مستقیم و ۴۰۰۰ شغل به صورت غیر‌مستقیم ایجاد کند. کارخانه فولاد مهر سهند علاوه بر اولویت قرار دادن بازار‌های داخلی، به صادر کردن محصولات خود نیر نگاه ویژه‌ای داشته است. از بازار کشور‌های عراق، ترکیه، لبنان، ترکمنستان و غیره به عنوان کشور‌هایی که مدنظر این کارخانه، جهت صادرات محصولات خود قرار دارد می توان اشاره کرد.

کارخانه فولاد مهر سهند

محصولات کارخانه فولاد مهر سهند

شرکت فولاد مهر سهند یکی از تولیدکنندگان نام آشنای کشور در زمینه تولید انواع مقاطع فولادی، لوله و پروفیل‌های ساختمانی صنعتی می‌باشد.از مهم‌ترین محصولات گروه کارخانجات مهر سهند می‌توان به پروفیل‌های مربع و مستطیلی شکل سهند تبریز، قوطی و پروفیل مخصوص درب و پنجره، سیم مفتولی، لوله فولادی کارخانه فولاد مهر سهند، ورق گالوانیزه، ناودانی، میلگرد، ورق سیاه، پروفیل z، پروفیل‌های تقویتی ضد زنگ، توری مش، سپری اشاره کرد.

 چشم‌انداز و اهداف کارخانه فولاد مهر سهند

فعالیت به عنوان برترین تولید کننده مقاطع فولادی، متعهد ترین شرکت در زمینه عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و بهترین سازمان در مدیریت سرمایه های انسانی را می‌توان سه هدف کلی شرکت فولاد مهر سهند نامید. از جمله اهداف و چشم‌انداز‌های دیگر این سازمان می‌توان به جلب رضایت و خشنودی مشتریان، ایجاد فرهنگ پیشرفت و بهبود پیوسته در محصولات و فعالیت‌ها، رعایت کلیه الزامات و مقررات قانونی در زمینه مسائل محیط‌ زیستی، کیفی و ایمنی، بهبود قابلیت‌های عمومی و تخصصی کارمندان شرکت از طریق آموزش مدون، کاهش آلودگی‌های زیست محیطی، افزایش فضای سبز و غیره اشاره کرد.

ارزش‌ها و ویژگی‌های کارخانه فولاد مهر سهند

توجه ویژه به نقش نیروی انسانی به عنوان سرمایه اصلی، رواج فرهنگ مسئولیت پذیری، تعهد و همکاری سازمانی، برنامه ریزی درست و مدون به منظور جلوگیری از اتلاف منابع، ارزیابی کارمندان به صورت دوره‌ای و تشویق و تقدیر از کارمندان در جهت بالا بردن راندمان کاری، ایمنی محیط کار و غیره از جمله ارزش‌های شرکت فولاد مهر سهند می‌باشد که مقدمات رشد و پیشرفت سریع تر این شرکت را نسبت به سایر رقبا فراهم کرده است.