لوگو کارخانه آریا ذوب

کارخانه آریا ذوب

آشنایی با کارخانه آریا ذوب

مجتمع فولاد آریا ذوب در سال ۱۳۸۳ و با هدف تولید میلگرد A2 در دو سایز ۱۶ و ۲۰ فعالیت خود را آغاز نمود. این کارخانه سه سال بعد و در سال ۱۳۸۶ با گسترش مجموعه و تجهیز کردن ماشین‌آلات خود، شروع به تولید میلگرد A3 در سایز‌های ۱۶ الی ۲۰ کرده و ظرفیت تولید میلگرد خود را به ۱۰۰ هزار تن در سال رساند. با توجه به افزایش تقاضای داخلی کشور، دستیابی به بالاترین کیفیت موجود و رسیدن به خودکفایی در تولید محصولات فولادی، شرکت آریا ذوب با استفاده از تلاش حداکثری مجموعه و سخت افزار مناسب، اقدام به تولید انواع میلگرد ساده و آجدار در تمامی سایز‌ها به روش SILIT نموده و ظرفیت تولید سالانه خود را به عدد ۳۵۰ هزار تن رساند.

کارخانه آریا ذوب

محصولات کارخانه آریا ذوب

کارخانه آریا ذوب با استفاده از جدیدترین تجهیزات و تکنولوژی روز و استفاده از مواد اولیه مرغوب که  شمش‌های فولادی تهیه شده به روش قوس الکتریکی در اندازه‌های ۱۲۰*۱۲۰، ۱۲۵*۱۲۵، ۱۳۰*۱۳۰ و ۱۵۰*۱۵۰ میلی‌متر می‌باشد، توانایی تولید انواع میلگرد در گرید‌های مختلف و با مشخصه فنی آج ۳۴۰ (A2)، آج ۴۰۰(A3) و آج ۵۰۰ (A4) در اندازه‌های ۸ الی ۳۲ میلی‌متر را دارا می‌باشد. علامت اختصاری این شرکت نیز ARIA CT بوده و با این آرم بر روی محصولات خود در بازار عرضه می‌شود.
تمامی محصولات کارخانه آریا ذوب در هنگام عرضه به همراه خود گواهی‌نامه فنی دارند که شامل کلیه مشخصات فنی محصول مانند ترکیبات شیمیایی، خواص مکانیکی، سایز محصول، تاییدیه کنترل کیفی و غیره می‌باشند.

اهداف و چشم‌انداز‌های کارخانه آریا ذوب

تولید محصولات متنوع و با کیفیت فولادی، تعیین استناندار‌های شاخص در تولید میلگرد، جلب رضایت مشتریان، اطمینان دادن به ‌سرمایه‌گذاران و همکاران شرکت آریا ذوب در زمینه بازگشت سرمایه اولیه و تلاش برای شناخته شدن به عنوان یکی از بهترین برند های فعال در صنعت ساختمان در بازار‌های داخلی و خارجی را می‌توان به عنوان اهداف و چشم‌اندازهای کارخانه آریا ذوب نام برد.

ویژگی‌های کارخانه آریا ذوب

این کارخانه با استفاده از روش‌های مدیریت جدید تمامی مراحل تولید، پوشش دهی، بسته‌بندی، برچسب گذاری، بارگیری و حمل و نقل را در بالاترین کیفیت و مطابق با استاندارد‌های بین‌الملی انجام می‌دهد. تاکید و دقت زیاد بر کیفیت عملیات خمش و برش محصولات فولادی به دلیل تاثیر بسیار زیاد بر روی کیفیت نهایی محصول نیز از دیگر ویژگی‌های شرکت آریا ذوب می‌باشد. موارد گفته شده به همراه مواردی مانند رعایت مسائل محیط زیستی، استفاده از تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی و اهمیت بالای ایمنی کارکنان مجموعه باعث شده است کارخانه آریا ذوب به عنوان یکی از برترین کارخانه‌های تولید محصولات فولادی در کشور شناخته شود.