لوگو ورق سیاه سبا

قیمت ورق سیاه فولاد سبا

مجتمع فولاد سبا یکی از به روز‌ترین واحدهای تولیدی در کشور به شمار می‌آید. قیمت ورق سیاه فولاد سبا با توجه به روش ریخته گری مداوم تختال باریک در این مجموعه که روش نسبتا جدیدی به شمار می‌آید در بازار ایران از اهمیت بالایی برخوردار است.

عملیات تاسیس این مجموعه در سال 76 شروع و تقریبا در اواخر سال 81 به اتمام رسید. فولاد سبا که در ابتدا به عنوان یکی از طرح‌های توسعه ذوب آهن اصفهان در نظر گرفته شد، پس از تکمیل فرایند ساخت و آماده سازی در سال 85 به مجموعه فولاد مبارکه واگذار شد. کارخانه فولاد سبا در استان اصفهان و شهرستان لنجان واقع شده است و ظرفیت تولید آن بین 650 تا 700 هزار تن در سال است.

ورق سیاه فولاد سبا

محصولات کارخانه فولاد سبا شامل ورق سیاه، ورق کششی، ورق کششی عمیق، فولاد‌های ضد زنگ و فولادهای ساختمانی می‌شود. اما ورق سیاه فولاد سبا نسبت به سایر محصولات این کارخانه، با توجه به کیفیت مناسب در بازار آهن‌آلات از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

قیمت ورق سیاه سبا از طریق جداول بالای صفحه قابل مشاهده است. این محصول در ضخامت‌های 1.5 تا 12.5 میلی‌متر و در عرض‌های 800 تا 1560 میلی‌متر در بازار موجود و به فروش می‌رسد. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق مسیرهای ارتباطی مشخص با کارشناسان مجموعه فولادینو در ارتباط باشید.

قیمت ورق سیاه فولاد سبا

قیمت ورق سیاه فولاد سبا در جداول بالای صفحه به راحتی و در ضخامت و عرض‌های مختلف قابل مشاهده است. قیمت ورق فولاد سبا به صورت روزانه توسط مجموعه فولاد سازان راه ابریشم به‌روزرسانی می‌شود و در دسترس شما عزیزان قرار می‌گیرد. 
شما همچنین می‌توانید با استفاده از نمودار، قیمت ورق سیاه فولاد سبا را در روزهای گذشته مشاهده کرده و با قیمت روز این محصول مقایسه کنید.

خرید ورق سیاه فولاد سبا

شما می‌توانید با استفاده از راه‌های ارتباطی مشخص شده در فولادینو، اقدام به خرید ورق سیاه فولاد سبا کنید. برای گفت و گو با کارشناسان این مجموعه، می‌توانید روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۷ با شماره  ۶۶۲۰۰۲۰۰ –۰۲۱ تماس برقرار کنید و از آخرین تغییرات قیمت ورق سیاه سبا با خبر شوید.