لوگو ورق سیاه سبا

قیمت ورق سیاه خرم آباد

مجتمع فولاد خرم آباد در سال 1381 و با موافقت صنایع و معادن لرستان ثبت و تاسیس شد. این کارخانه در استان لرستان و شهرستان خرم آباد واقع شده است.

ظرفیت اسمی تولید این مجموعه 80 هزار تن در سال در نظر گرفته شده است و محصولات کارخانه فولاد خرم آباد، علاوه بر ایران به کشورهای خارجی و همسایه نیز ارسال می‌شوند.

قیمت ورق سیاه خرم آباد در جداول بالای صفحه به راحتی قابل مشاهده است. شما همراهان همیشگی فولادینو می‌توانید با استفاده از مسیرهای تعیین شده در سایت اقدام به خرید ورق سیاه خرم آباد کنید و با ما در ارتباط باشید.

ورق سیاه خرم آباد

ورق سیاه خرم از جمله محصولاتی به حساب می‌آید که به دلیل کیفیت مناسب، طرفداران زیادی در بازار ایران دارد. این ورق در مجموعه فولاد سازان راه ابریشم در اندازه‌های 6*1.25 و 6*1.5 و ضخامت‌های 15 تا 40 میل به فروش می‌رسد.

قیمت ورق سیاه خرم آباد

قیمت ورق سیاه خرم آباد از طریق جداول اول صفحه در دسترس شما قرار گرفته است. تیم پشتیبانی فولادینو به صورت روزانه قیمت ورق سیاه فولاد خرم‌آباد را در این جداول به‌روزرسانی می‌کند تا شما در جریان آخرین قیمت این محصول قرار بگیرید.

شما همچنین می‌توانید با استفاده از نمودار قیمت ورق سیاه خرم‌آباد قیمت این محصول را با روزهای گذشته مقایسه کرده تا در هنگام خرید این ورق دید درست‌تری از شرایط بازار داشته باشید. برای خرید ورق سیاه فولاد خرم آباد تنها کافیست که با مجموعه فولاد سازان راه ابریشم تماس بگیرید.

خرید ورق سیاه خرم آباد

خرید ورق سیاه خرم‌ آباد به راحتی و از طریق مسیرهای مشخص شده در فولادینو قابل انجام است. برای اطلاع از قیمت روز ورق سیاه خرم آباد و خرید این محصول تنها کافیست تا در روزهای شنبه تا چهارشنبه، از ساعت ۹ الی ۱۷ با شماره تلفن ۶۶۲۰۰۲۰۰ –۰۲۱ تماس بگیرید و با کارشناسان مجرب این مجموعه گفت و گو کنید.