18164379868247017

.
همانطور که مشاهده می‌کنید قیمت میلگرد نیشابور در هفته گذشته تقریبا بدون هیاهو و بدون نوسان بود و پس از افزایش جزئی در ابتدای هفته، روندی معکوس در پیش گرفت و حدود 100 الی 150 تومان قیمت آن کاهش یافت اما قیمت تیرآهن 18 ذوب آهن اصفهان برخلاف سایر مقاطع فولادی دچار افزایش قیمت شده و نمودار آن روند صعودی داشته است. به نظر می‌رسد مداکرات برجام و روند مذاکرات در این غیرقابل پیش‌بینی بودن قیمت‌ها در بازار آهن بسیار تاثیرگذار بوده و نقش زیادی داشته است. در هفته آینده با توجه به مذاکرات برجام و عرضه و تقاضا روز چهارشنبه 16 شهریور، پیش‌بینی روند افزایشی یا کاهشی بودن قیمت‌ها در بازار دشوار بوده و باید دید با توجه به روند تغییرات نرخ دلار و نوسانات ارزی قیمت این محصولات چگونه تعیین می‌شود. لطفا برای خرید و فروش محصول موردنظر خود تحلیل فولادینو را مطالعه کنید.
به نظر شما رکود و روندی که بازار گرفته است تا کی ادامه پیدا می‌کند؟ آینده برجام و تاثیر آن بر روی بازار آهن چگونه خواهد بود؟ پیش‌بینی شما از روند قیمت‌ها در هفته آینده چگونه خواهد بود؟ خوشحال میشیم نظراتتون رو برای ما کامنت کنید.
————————————
‎همراه شما در‌ قلب بازارآهن
۰۲۱-۶۶۲۰۰۲۰۰
————————————
#فولادینو#فولاد_آلیاژی #بازارآهن #شادآباد #آهن_مکان #قیمت_آهن #خرید_آهن #میلگرد_آجدار #میلگردبستر #میلگرد #تیرآهن #نیشابور #ذوب_آهن_اصفهان #قیمت_روز #عمران #متالورژی #آهن_آلات #آهن#قیمت #تحلیل_بازار #تحلیل #بورس #بورس_کالا #برجام #ارز #دلار #ورق #لوله#اصفهان