قیمت آلومینیوم برنز

قیمت آلومینیوم برنز

معرفی آلومینیوم برنز

برنز آلومینیوم نام دیگر آلیاژهای مس و آلومینیوم است. از ویژگی‌‏های آلیاژ آلومینیوم برنز می‌‏توان به سختی بالا و چقرمگی خوب آن اشاره کرد. حدود ۵ تا ۱۱ درصد ترکیب آلیاژ آلومینیوم برنز را آلومینیوم تشکیل می‏‌دهد. همچنین این آلیاژ حاوی مقادیری از عناصر آلیاژی مانند آهن، نیکل و منگنز نیز است. از ویژگی‌‏های آلیاژ آلومینیوم برنز می‌‏توان به مقاومت به سایش و مقاومت به خستگی بالای آن‏ها اشاره کرد. در این آلیاژها یک لایه سطحی اکسید آلومینیوم ایجاد می‏‌شود که مقاومت به خوردگی آن‏ها را افزایش می‏‌دهد. بسته به نوع و میزان عناصر آلیاژی به کار رفته چندین نوع برنز آلومینیوم موجود است که از آن جمله می‏توان به گریدهای ۶۱۰، ۶۱۸ ، ۶۱۹ و غیره اشاره کرد که هرکدام کاربردهای مخصوص به خود را دارند. برای تهیه آلومینیوم برنز و اطلاع از انواع و موجودی آن می‏‌توانید با شماره تلفن ۶۶۲۰۰۲۰۰– ۰۲۱ تماس بگیرید.

کاربرد آلومینیوم برنز

از جمله کاربردهای آلومینیوم برنز با توجه به ویژگی‏‌های آن‏ها می‏‌توان به کاربرد آن‏ها در صنایع شیمیایی، پتروشیمی، دریایی و صنایع اسیدی اشاره کرد. از جمله مصارف آلومینیوم برنز در ساخت پروانه‏‌های دریایی، پمپ‏‌های آب، تجهیزات انتقال آب و سانتریفیوژها است.

قیمت و خرید آلومینیوم برنز

قیمت آلیاژ آلومینیوم برنز تحت تأثیر نوسانات بازار و میزان عرضه و تقاضا تغییر می‏‌کند. قیمت عناصر آلیاژی به کار رفته در این آلیاژ و همچنین میزان آن‏‌ها در قیمت‌گذاری آلیاژ آلومینیوم برنز تأثیرگذار است. نرخ قیمت آلومینیوم به طور مستقیم با قیمت آلیاژ آلومینیوم برنز مرتبط بوده و این آلیاژ هم به صورت داخلی و هم وارداتی موجود است. قیمت ارز بر نرخ آلیاژ آلومینیوم برنز تأثیرگذار است.

برای اطلاع از آخرین قیمت آلیاژ آلومینیوم برنز می‏‌توانید از طریق شماره ۶۶۲۰۰۲۰۰– ۰۲۱ با مجموعه فولادینو تماس بگیرید. همچنین قیمت روزانه آلیاژ آلومینیوم برنز در جدول قیمت آلیاژ آلومینیوم برنز در همین صفحه قابل مشاهده و دسترسی است. جدول قیمت این آلیاژ به صورت پیوسته بازبینی و بروزرسانی می‌‏شود.
خرید آلیاژ آلومینیوم برنز از طریق مجموعه فولادینو امکان‏‌پذیر است. مشتریان عزیز می‌‏توانند پس از مراجعه به صفحه قیمت آلیاژ آلومینیوم برنز و استعلام آخرین قیمت از طریق وب‌سایت فولادینو نسبت به سفارش‌‏دهی آلیاژ آلومینیوم برنز اقدام فرمایند. همچنین به منظور اطمینان از خرید خود می‌توانید روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۷ با شماره ۶۶۲۰۰۲۰۰– ۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/foolazh1/domains/foolazh.com/public_html/next/wp-includes/functions.php on line 5109

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/foolazh1/domains/foolazh.com/public_html/next/wp-includes/functions.php on line 5109